Hej, to to co mi przychodzi do głowy to:
Możesz spróbować dopasować do tego celu WordPress na własną rękę i:
– do zbierania zgód możesz użyć wtyczki WP Forms. Służy do tworzenia formularzy. W wersji płatnej pozwala na przechowywanie wypełnionych formularzy w panelu WordPressa
– co do historii zabiegowej, to jeśli chcesz mieć archiwum na stronie to albo by trzeba było się przerzucić na spisywanie tego elektronicznie i uzupełnianie na stronie albo zeskanowanie całej dokumentacji i wrzucenie na stronę (lub połączenie tych dwóch elementów)
– z pomocą wtyczki takiej jak np ACF możesz stworzyć nowy typ treści, tak by możliwe było dodawanie profili pacjentek na analogicznej zasadzie jak np. Wpisy na blog, gdzie możesz przechowywać takie dane o pacjentkach jakie chcesz. Tu by trzeba było zadbać też o zabezpieczenie tego w taki sposób, aby te dane nie zostały opublikowane na stronie która jest widoczna dla wszystkich, np wtyczką typu restrict albo stworzenie osobnej instalacji WordPressa, która będzie tylko do użytku wewnętrznego.
Możesz też skorzystać z gotowego rozwiązania jakim może być wtyczka CRM (na pewno trzeba by było sprawdzić kilka i wybrać taką jaka najbardziej odpowiadałaby Twoim oczekiwaniom), zerknij na HubSpot CRM albo Jetpack CRM. To mogą być duże systemy i z pewnością nie każdą opcję wykorzystasz, ale może takie rozwiązanie będzie Ci bardziej odpowiadać.
Każda z tych opcji ma swoje plusy i minusy. WordPress służy przede wszystkim do tego by opublikować stronę dostępną dla każdego, a nie jest typową bazą danych o klientach, więc na etapie projektowania takiego systemu trzeba będzie dobrze przemyśleć każdą funkcję.