#109315
Paweł Zieliński
Moderatorka

Cześć Miranda,
testowałem zakupy więc pewnie będziesz miała jedno niezapłacone zamówienie – proszę skasuj je.
Obejrzałem Twoje zrzuty ekranowe, ale nie wszystko na nich widać.
Faktycznie możliwość zakupu przez przelewy24.pl nie wyświetla się.
Proszę sprawdź dokładnie, czy masz włączone te same opcje co u mnie na zrzutach (przepraszam za wygląd – pracuję nad jego zmianą):
https://indexpz.pl/jak-ustawic-wtyczke-woocommerce-do-platnosci-przelewy24-pl/
I daj mi znać.
Ja zadzwoniłem do Przelewy24, ale nie mam danych do Twojego konta więc weryfikacja nie mogła być przeprowadzona, poza tym to co jest na Twoich zrzutach ekranowych jest niewystarczające nawet dla nich.
Najlepiej napisać do nich maila lub zadzwonić, oni zweryfikują wszystkie ustawienia i wykonają próbny przelew.
+48 61 642 93 43
support@przelewy24.pl
Jeżeli oni nie pomogą to trzeba zmienić dostawcę usług, ale według mnie to jest jakiś prosty błąd konfiguracyjny.
Napewno bym się nie wahał zadzwonić, to jest w ich interesie żeby płatności działały.
Pozdrawiam,
Paweł