#109287
Paweł Zieliński
Moderatorka

Cześć Miranda,
najpierw posumuję:
0. pobrałaś odpowiedną wtyczkę dla odpowiedniej wersji woocommerce ( na stronie poniżej są 2 wersje do 7.0 i do 8.0)
https://www.przelewy24.pl/do-pobrania#gotowe-wtyczki
Tu znajdziesz obrazek gdzie szukać swojej wersji woocommerce

Jak sprawdzić wersję Woocommerce


1. podpisałaś umowę z przelewy24 i masz nr klienta oraz hasło
2. zadzwoniłaś do nich (do przelewy24) żeby sprawdzili ci stronę ze sklepem czy masz wszystko ok (tzn. regulaminy i polityki) i odblokowali możliwość sprzedaży
3. zalogowałaś się do konta na przelewy24 i wprowadziłaś odpowiednie dane np. adres ip swojej strony internetowej
4. uzupełniłaś wtyczkę na swoim woocommerce o dane ze strony przelewy24 (chodzi mi o klucze i numer konta itp)
5. nie pojawiły się żadne błędy
6. w woocomerce > ustawienia > płatności włączyłaś przelewy24

Jeżeli to co opisałem powyżej jest spełnione i dalej nie działa to zadzwoń do ich wsparcia technicznego i/lub daj znać jak poszło może ktoś będzie miał lepsze rozwiązanie.

Pozdrawiam,
Paweł