DODATKOWE MATERIAŁY
SERIO! TO TEN MOMENT! NIE CZEKAJ!
Zapisz się w poniższym formularzu i NIE PRZEGAP najbliższych wydarzeń!
Zacznij realizować marzenia o własnym biznesie online! Wydarzenia, nabory, wyzwania - zapisz się, żeby nic nie przegapić!
© 2024 Strona WWW stworzona z pasją przez Olę Gościniak.
10 Komentarze
Jeśli nie otrzymuję maila, co może to znaczyć? Odhaczyłam zrealizowanie ale być może coś jeszcze powinnam ustawić? Mogę prosić o pomoc?
Hej Joasiu! A czy sprawdziłaś czy mail nie wpadł czasem do spamu?
Witam
Ja również nie dostałam maila zwrotnego. Próbowałam na dwa różne. Spamy również.
ogólnie nic nie działa. maile ani nie przychodza do mnie potwierdzajace ani do “klientów”. Próbowałam sie ratować wtyczka WP Mail SMTP, ale tez nie działa (nie chce połączyc z Google ani ustawić się na serwerze i skorzystać z konta pocztowego na LH). Formularz kontaktowy działa.
ok! ogarnęłam! źle skonfigurowana SMTP.
Cieszę się, że udało się naprawić temat. Czasem warto wszystkie ustawienia przejść dwa razy, bo na przykład niezauważona spacja, albo brak jednej literki w haśle może sporo namieszać 🙂
W jaki sposób włączam tryb prywatny?
Czy mogę go włączyć jeśli strona jest w trybie konserwacji?
Tryb prywatny, o którym wspomniała Ola, to tryb incognito przeglądarki – nie strony internetowej. Chodziło o to, żebyś mogła podejrzeć proces składania zamówienia z perspektywy klienta, a nie zalogowanego administratora.
Jeśli jednak strona jest w trybie konserwacji, to po wejściu w trybie incognito zobaczysz tylko ekran „strona w budowie” (czyli tzw. zaślepkę). Dlatego, żeby przetestować działanie sklepu, trzeba tymczasowo wyłączyć tryb konserwacji.
Od niedawna WooCommerce ma też funkcję „Widoczność witryny” (WooCommerce > Ustawienia > Widoczność witryny), gdzie możesz włączyć tryb „Już wkrótce”. Dzięki temu strona główna wyświetla się jako zapowiedź, ale sklep jest jeszcze ukryty dla odwiedzających.
Możesz też użyć tzw. prywatnego linku do konkretnej strony – tylko osoby z tym adresem będą mogły ją zobaczyć.
Ja zrobiłabym tak: zdjąć zaślepkę, kiedy strona będzie już gotowa do pokazania, ale sam sklep wciąż trzymać „w ukryciu” – np. włączając tryb „Już wkrótce” w WooCommerce albo po prostu nie dodając zakładki „Sklep” do menu, dopóki nie przetestujesz zamówień i nie upewnisz się, że wszystko działa jak trzeba.
Po przejściu do płatności nie ma opcji, żeby założyć konto, jak mogę to zmienić?
W zakładce Woocommerce > Ustawienia > Konta i prywatność masz taką opcję jak Rejestracja konta. Możesz tam włączyć opcję, by konto było zakładane zarówno podczas realizacji transackji (jeśli masz to włączone, to klient nic nie musi robić – podczas składania zamówienia konto mu się utworzy automatycznie) oraz na stronie twojastrona.pl/moje-konto