Otagowano: motyw
- Ten temat ostatnio został zaktualizowany 1 rok, 3 miesiące temu przez Ola Gościniak.
- AutorWpisy
- 17/03/2023 o 12:01 #92701Sylwia ButzaUczestniczka
Witajcie. Ja mam mały problem z motywem. Otóż przez długi czas korzystałam z darmowej wersji motywu Patricia. Spodobał mim się do tego stopnie iż zakupiłam jego płatną wersję i po aktywacji wyskoczył mi problem po stronie woocomerss. Wyświetla, że Patricia/woocomerce/cart/cart.php wersja 4.4.0 jest nieaktualna i bazowa wersja to 7.4.0 Czy to możliwe, że dostałam nieaktualną wersję? Dodam, że nieodpłatna wersja jest aktualna. Czy mogę to jakoś sama naprawić?
17/03/2023 o 17:54 #92708Kaja RzeczkowskaModeratorkaTak, wygląda na to, że twórcy nie zaktualizowali WooCommerce w swoim motywie od dosyć dawna.
Płatna wersja szablonu była aktualizowana ostatnio w sierpniu 2021 roku, czyli bardzo, bardzo dawno temu. Koszyk prawdopodobnie będzie działał, ale stare, niezaktualizowane motywy to furtka dla hakerów.
Proponuję Ci napisać do twórców motywu i dowiedzieć się, czy planują niedługo aktualizację, a jeśli nie – to niestety zrezygnować z płatnej wersji dla bezpieczeństwa Twojej strony, zażądać zwrotu pieniędzy (dają 30-dniową gwarancję) i mieć na uwadze, że bezpłatną też mogą przestać aktualizować.
Własnoręczna naprawa wymaga umiejętności programistycznych.
Bardzo mi przykro. Motywy powinny być aktualizowane regularnie, żeby nadążały za wszystkimi zmianami w WordPressie i WooCommerce, ale niektórzy twórcy czasami porzucają swoje projekty.
18/03/2023 o 10:49 #92717Sylwia ButzaUczestniczkaDziękuję za odpowiedź. 🙂 Sądziłam, że skoro wersja darmowa jest aktualna to ta płatna również będzie. Rozczarowałam się. 🙁 Szkoda. Mam nauczkę na przyszłość.
22/03/2023 o 10:23 #92796Ola GościniakOpiekunka forumSylwia, a jak płaciłaś za motyw? Jak przez PayPal to możesz wnioskować do PayPala o zwrot pieniędzy za motyw, mi tak kiedyś zwrócili za nieaktualną wtyczkę WP, jaką kupowałam.
09/08/2023 o 01:19 #101133dariuszUczestniczkaJak czegoś nie znamy lub mamy ograniczone zaufanie, warto płacić kartą, bo jest opcja zwrotu Chargeback. z netu: “Chargeback to prawo każdego posiadacza karty płatniczej, które gwarantuje organizacja płatnicza, taka jak Mastercard. Nie ma znaczenia czy chodzi o kartę kredytową, debetową czy przedpłaconą. Konsument może z niego skorzystać wtedy, gdy wyczerpie możliwości reklamacji u sprzedawcy czy usługodawcy. Gdy ten odmawia oddania pieniędzy np. za wadliwy produkt lub gdy jakość usługi, za którą zapłaciliśmy kartą, jest daleka od obiecywanej, o taki zwrot możemy poprosić bank, który wydał kartę. .”
10/08/2023 o 13:30 #101221Ola GościniakOpiekunka forumO, wiedziałam, że w PayPal tak jest, nie wiedziałam, że też przy płatności kartą.
- AutorWpisy
- UWAGA! Forum tylko dla studentek i studentów Interaktywnej Akademii WordPressa Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.