Otagowano: 

  • Autor
    Wpisy
  • #92701
    Sylwia Butza
    Uczestniczka

    Witajcie. Ja mam mały problem z motywem. Otóż przez długi czas korzystałam z darmowej wersji motywu Patricia. Spodobał mim się do tego stopnie iż zakupiłam jego płatną wersję i po aktywacji wyskoczył mi problem po stronie woocomerss. Wyświetla, że Patricia/woocomerce/cart/cart.php wersja 4.4.0 jest nieaktualna i bazowa wersja to 7.4.0 Czy to możliwe, że dostałam nieaktualną wersję? Dodam, że nieodpłatna wersja jest aktualna. Czy mogę to jakoś sama naprawić?

    #92708
    Kaja Rzeczkowska
    Moderatorka

    Tak, wygląda na to, że twórcy nie zaktualizowali WooCommerce w swoim motywie od dosyć dawna.

    Płatna wersja szablonu była aktualizowana ostatnio w sierpniu 2021 roku, czyli bardzo, bardzo dawno temu. Koszyk prawdopodobnie będzie działał, ale stare, niezaktualizowane motywy to furtka dla hakerów.

    Proponuję Ci napisać do twórców motywu i dowiedzieć się, czy planują niedługo aktualizację, a jeśli nie – to niestety zrezygnować z płatnej wersji dla bezpieczeństwa Twojej strony, zażądać zwrotu pieniędzy (dają 30-dniową gwarancję) i mieć na uwadze, że bezpłatną też mogą przestać aktualizować.

    Własnoręczna naprawa wymaga umiejętności programistycznych.

    Bardzo mi przykro. Motywy powinny być aktualizowane regularnie, żeby nadążały za wszystkimi zmianami w WordPressie i WooCommerce, ale niektórzy twórcy czasami porzucają swoje projekty.

    #92717
    Sylwia Butza
    Uczestniczka

    Dziękuję za odpowiedź. 🙂 Sądziłam, że skoro wersja darmowa jest aktualna to ta płatna również będzie. Rozczarowałam się. 🙁 Szkoda. Mam nauczkę na przyszłość.

    #92796
    Ola Gościniak
    Opiekunka forum

    Sylwia, a jak płaciłaś za motyw? Jak przez PayPal to możesz wnioskować do PayPala o zwrot pieniędzy za motyw, mi tak kiedyś zwrócili za nieaktualną wtyczkę WP, jaką kupowałam.

    #101133
    dariusz
    Uczestniczka

    Jak czegoś nie znamy lub mamy ograniczone zaufanie, warto płacić kartą, bo jest opcja zwrotu Chargeback. z netu: “Chargeback to prawo każdego posiadacza karty płatniczej, które gwarantuje organizacja płatnicza, taka jak Mastercard. Nie ma znaczenia czy chodzi o kartę kredytową, debetową czy przedpłaconą. Konsument może z niego skorzystać wtedy, gdy wyczerpie możliwości reklamacji u sprzedawcy czy usługodawcy. Gdy ten odmawia oddania pieniędzy np. za wadliwy produkt lub gdy jakość usługi, za którą zapłaciliśmy kartą, jest daleka od obiecywanej, o taki zwrot możemy poprosić bank, który wydał kartę. .”

    #101221
    Ola Gościniak
    Opiekunka forum

    O, wiedziałam, że w PayPal tak jest, nie wiedziałam, że też przy płatności kartą.