Opis
Grupa docelowa
Szkolenie skierowane do właścicieli firm, marketerów, freelancerów, blogerów oraz osób prowadzących działalność online, które chcą efektywnie wykorzystywać treści do budowania marki, zwiększania ruchu na stronach oraz generowania sprzedaży. Idealne dla tych, którzy chcą tworzyć wartościowy content i wykorzystywać go w lejku marketingowym.
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nauczenie uczestników planowania, tworzenia i dystrybucji skutecznych treści marketingowych, które przyciągają uwagę, budują zaufanie i zwiększają zaangażowanie odbiorców. Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć strategie content marketingowe oraz wykorzystywać narzędzia do analizy skuteczności treści.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Strategia content marketingowa | Tworzenie i wdrażanie planu content marketingowego. | Analiza dowodów i deklaracji |
Określanie grupy docelowej i analizowanie jej potrzeb. | Analiza dowodów i deklaracji | |
Planowanie i kalendarz publikacji | Organizowanie treści w harmonogram publikacji. | Analiza dowodów i deklaracji |
Optymalizacja częstotliwości i kanałów dystrybucji. | Analiza dowodów i deklaracji | |
Tworzenie angażujących treści | Pisanie skutecznych artykułów, postów i e-booków. | Analiza dowodów i deklaracji |
Storytelling i struktury angażujących treści. | Analiza dowodów i deklaracji | |
Dystrybucja i promocja treści | Wykorzystanie SEO, social mediów i newsletterów do zwiększenia zasięgu. | Test teoretyczny |
Cross-promocja treści na różnych platformach. | Test teoretyczny | |
Analiza i optymalizacja content marketingu | Monitorowanie wskaźników skuteczności treści (CTR, zaangażowanie, konwersje). | Test teoretyczny |
Optymalizacja strategii na podstawie danych analitycznych. | Test teoretyczny | |
Automatyzacja content marketingu | Wykorzystanie narzędzi do automatyzacji publikacji. | Test teoretyczny |
Planowanie treści evergreen i recykling starszych materiałów. | Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji efektów uczenia się
Po programie:
- Uczestnik potrafi stworzyć strategię content marketingową.
- Uczestnik umie planować kalendarz treści na minimum 3 miesiące.
- Uczestnik potrafi tworzyć angażujące i optymalizowane treści.
- Uczestnik zna sposoby skutecznej dystrybucji i promocji contentu.
- Uczestnik potrafi analizować wyniki kampanii content marketingowej.
- Uczestnik umie wykorzystywać narzędzia do automatyzacji treści.
Warunki osiągnięcia celu edukacyjnego
- Tworzenie realnej strategii content marketingowej – uczestnicy pracują na własnych projektach.
- Praca z narzędziami do analizy i automatyzacji – praktyczne wykorzystanie systemów.
- Testowanie różnych formatów treści – tworzenie treści w różnych formatach i ich analiza.
- Optymalizacja w oparciu o wyniki – nauka na rzeczywistych danych i dostosowanie działań.
- Zaliczenie walidacji – prezentacja i omówienie strategii content marketingowej.
Program szkolenia
Dzień 1 – Strategia i planowanie content marketingu
9:00 – 12:00 – Wykład teoretyczny
- Wprowadzenie do content marketingu.
- Rola contentu w budowaniu marki i sprzedaży.
- Jak stworzyć skuteczną strategię content marketingową?
- Rodzaje treści i ich zastosowanie.
- Skuteczny storytelling w content marketingu.
12:00 – 12:15 – Przerwa
12:15 – 15:15 – Ćwiczenia praktyczne
- Analiza grupy docelowej i jej potrzeb.
- Tworzenie strategii content marketingowej.
- Budowanie kalendarza treści.
Dzień 2 – Tworzenie i dystrybucja treści
9:00 – 12:00 – Wykład teoretyczny
- Dystrybucja i promocja treści – SEO, social media, e-mail marketing.
- Jak mierzyć skuteczność content marketingu?
- Narzędzia analityczne i ich wykorzystanie.
- Automatyzacja content marketingu i recykling treści.
12:00 – 12:15 – Przerwa
12:15 – 15:15 – Ćwiczenia praktyczne
- Tworzenie angażujących artykułów, postów i treści wizualnych.
- Optymalizacja treści pod SEO.
- Testowanie różnych kanałów dystrybucji.
Dzień 3 – Optymalizacja i analiza content marketingu
9:00 – 12:00 – Walidacja
- Prezentacja strategii content marketingowej.
- Analiza wyników i omówienie wdrożonych działań.
- Indywidualne konsultacje i zaliczenie szkolenia.
Warunki organizacyjne
- Szkolenie realizowane w godzinach zegarowych.
- Czas trwania szkolenia 3 dni, 15 godzin zegarowych (20 godzin edukacyjnych po 45 minut), w tym: 6 h część teoretyczna i 6 h praktyczna i 3 h walidacja.
- Przewidywane są dwie przerwy po 15 minut po jednej w każdy dzień szkoleniowy. Szkolenie trwa 3 dni podzielone na krótkie bloki pozwalające na optymalną efektywność szkolenia
- Uczestnicy pracują na swoich komputerach z dostępem do internetu.
- Forma prowadzenia zajęć: rozmowa na żywo, ćwiczenia.
- Walidacja jest wliczona w czas trwania usługi. Metody walidacji: Wywiad ustrukturyzowany, Analiza dowodów i deklaracji, Obserwacja w warunkach symulowanych
Odbierz certyfikat!
Jestem Interaktywna to Placówka Oświatowa Kształcenia Ustawicznego oraz jest ceniona i znana z łatwego przekazywania świetnej, merytorycznej i aktualnej wiedzy.
Po skończonych kursach oraz zdanym egzaminie otrzymasz:
Świadectwo ukończenia kursu na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej (MEN)
Imienny CERTYFIKAT, który potwierdzi Twoje nowe umiejętności i wiedzę potrzebne do pracy na stanowisku.
Ola Gościniak. Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, przedsiębiorczyni od 11 lat, autorka książek, kursów online, mentorka, wykładowczyni akademicka. Prelegentka i mówczyni na wielu branżowych wydarzeniach. Absolwentka Informatyki na Politechnice Poznańskiej, Grafiki Projektowej w Collegium Da Vinci oraz Coachingu Biznesowego na WSKZ. Laureatka konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu. Utożsamia się z Hermioną Granger, a prywatnie spełniona żona i mama Agusi.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.