#118676
Gabriela Kurowska
Moderatorka

Hej, co możesz zrobić:

Utwórz nowy wpis lub stronę testową i spróbuj ponownie osadzić film za pomocą kodu YouTube lub bloku „YouTube” lub poprostu wklejając link. Sprawdź, czy problem występuje także na nowym wpisie i w przypadku innych sposobów osadzenia filmu.

Zresetuj cache – jeśli korzystasz z wtyczki do cache’owania (np. WP Super Cache, W3 Total Cache), wyczyść pamięć podręczną strony. Czasem zaktualizowane treści mogą nie wyświetlać się prawidłowo z powodu przestarzałej wersji strony.

Dezaktywuj wszystkie wtyczki i sprawdź – czasami problem wynika z konfliktu wtyczek. Wyłącz wszystkie wtyczki poza podstawowymi (np. WooCommerce, Contact Form 7) i sprawdź, czy filmy się wyświetlają. Jeśli tak, włączaj wtyczki po kolei, aby zidentyfikować winowajcę. Przy automatycznej aktualizacji wtyczek największym problemem jest właśnie to, że jeśli coś na stronie się popsuje po aktualizacji to trudniej dojść do tego, która to mogła być wtyczka. Dlatego zaleca się ręczną aktualizację z inspekcją strony po każdej aktualizacji.

Jeśli to nie pomoże, to daj znać, będziemy myśleć dalej.