Małgorzata Ewa Kachel A.I Marka Nazywam się Małgorzata Ewa Kachel i jestem twórczynią dwóch marek w sieci – AI Marka oraz Różowy Wywiad. Obie marki są skierowane do kobiet, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie sztucznej inteligencji i cyberbezpieczeństwa. Jako założycielka AI Marka, prowadzę szkolenia z wykorzystaniem technologii AI dla kobiet, które chcą wykorzystać te narzędzia w celu zwiększenia skuteczności działań marketingowych i dotarcia do większej liczby klientów w sieci. Pokazuję, jak wykorzystać AI nie tylko do tworzenia treści i grafik, ale także do analizy danych i prognozowania trendów, dzięki czemu kobiety mogą podejmować bardziej trafne decyzje biznesowe. Jednocześnie, jako założycielka Różowego Wywiadu, prowadzę działania z zakresu szeroko rozumianego cyberbezpieczeństwa dla kobiet. Moje działania i publikacje skupiają się na edukacji w zakresie ochrony prywatnych danych, identyfikacji zagrożeń związanych z cyberprzestępczością oraz nauczaniu kobiet, jak chronić się przed cyberatakami. Poruszam nie tylko bieżące tematy ale też z duża uwagą kieruje swoje treści do pań narażonych na tzw. love frauds. Dzięki moim markom, kobiety w Polsce już teraz mają dostęp do kompleksowych publikacji i szkoleń z zakresu sztucznej inteligencji i cyberbezpieczeństwa. Zwiększam wiedzę i umiejętności, ale także buduję pewność siebie w tych dziedzinach i zachęcam kobiety do oswaja nowych technologii i świadomego z nich korzystania w swoich działaniach on-line i off-line.
Nazywam się Małgorzata Ewa Kachel i jestem twórczynią dwóch marek w sieci – AI Marka oraz Różowy Wywiad. Obie marki są skierowane do kobiet, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie sztucznej inteligencji i cyberbezpieczeństwa. Jako założycielka AI Marka, prowadzę szkolenia z wykorzystaniem technologii AI dla kobiet, które chcą wykorzystać te narzędzia w celu zwiększenia skuteczności działań marketingowych i dotarcia do większej liczby klientów w sieci. Pokazuję, jak wykorzystać AI nie tylko do tworzenia treści i grafik, ale także do analizy danych i prognozowania trendów, dzięki czemu kobiety mogą podejmować bardziej trafne decyzje biznesowe. Jednocześnie, jako założycielka Różowego Wywiadu, prowadzę działania z zakresu szeroko rozumianego cyberbezpieczeństwa dla kobiet. Moje działania i publikacje skupiają się na edukacji w zakresie ochrony prywatnych danych, identyfikacji zagrożeń związanych z cyberprzestępczością oraz nauczaniu kobiet, jak chronić się przed cyberatakami. Poruszam nie tylko bieżące tematy ale też z duża uwagą kieruje swoje treści do pań narażonych na tzw. love frauds. Dzięki moim markom, kobiety w Polsce już teraz mają dostęp do kompleksowych publikacji i szkoleń z zakresu sztucznej inteligencji i cyberbezpieczeństwa. Zwiększam wiedzę i umiejętności, ale także buduję pewność siebie w tych dziedzinach i zachęcam kobiety do oswaja nowych technologii i świadomego z nich korzystania w swoich działaniach on-line i off-line.