Paulina Grajek CEO KHAKIPolitolog społeczny, specjalistka marketingu i zarządzania po SGH,
właścicielka agencji Khaki. Paulina ma 20-letnie doświadczenie w branży
fashion PR. Przed założeniem agencji Khaki pracowała m.in. dla takich
tytułów, jak „Marie Claire”, „Viva!”, „Dom i Wnętrze”. Współpracowała z
największymi wydawnictwami prasowymi – Hachette, Edipresse, G+J, Agora,
Murator. W Khaki odpowiada za new business, kontakty z klientami oraz
koordynację współpracy klient – agencja – media. Myślą przewodnią
Pauliny jest „You have relations, you are a lucky man”, co przejawia się
zarówno w jej podejściu do klientów, jak i prowadzenia biznesu. Dba o
wizerunek polityków, biznesmenów i gwiazd. Prowadzi szkolenia z zakresu
dress code oraz produkcji eventów.
Politolog społeczny, specjalistka marketingu i zarządzania po SGH,
właścicielka agencji Khaki. Paulina ma 20-letnie doświadczenie w branży
fashion PR. Przed założeniem agencji Khaki pracowała m.in. dla takich
tytułów, jak „Marie Claire”, „Viva!”, „Dom i Wnętrze”. Współpracowała z
największymi wydawnictwami prasowymi – Hachette, Edipresse, G+J, Agora,
Murator. W Khaki odpowiada za new business, kontakty z klientami oraz
koordynację współpracy klient – agencja – media. Myślą przewodnią
Pauliny jest „You have relations, you are a lucky man”, co przejawia się
zarówno w jej podejściu do klientów, jak i prowadzenia biznesu. Dba o
wizerunek polityków, biznesmenów i gwiazd. Prowadzi szkolenia z zakresu
dress code oraz produkcji eventów.