Judyta Kotarba Liderka Zespołu ds. AI w edukacji w Collegium Da Vinci,Judyta Kotarba – ekspertka w dziedzinie innowacji dydaktycznych, liderka Zespołu ds. AI w edukacji w Collegium Da Vinci, kierowniczka Centrum Nowoczesnej Edukacji, ekspertka w grupie roboczej ds. sztucznej inteligencji GRAI działającej przy Ministerstwie Cyfryzacji.
Specjalizuje się w metodyce kształcenia zdalnego, wdrażaniu nowoczesnych technologii w edukacji oraz szeroko pojętym zastosowaniu AI w dydaktyce akademickiej. Akredytowana praktyk tutoringu, od ponad dekady związana z edukacją i szkolnictwem wyższym.
Łączy tradycyjne podejście do nauczania z innowacyjnymi rozwiązaniami, w tym z technologiami opartymi na sztucznej inteligencji. Skupia się na projektowaniu angażujących środowisk uczenia się, integrując AI z dydaktyką zarówno w nauczaniu synchronicznym, jak i asynchronicznym.
Zainteresowania naukowe koncentrują się na specyfice pokolenia „native digital”, ich potrzebach edukacyjnych, wyzwaniach związanych z cyfryzacją kształcenia, przyszłości kompetencji akademickich oraz roli wykładowcy w środowisku edukacyjnym wspieranym przez AI.
Judyta Kotarba – ekspertka w dziedzinie innowacji dydaktycznych, liderka Zespołu ds. AI w edukacji w Collegium Da Vinci, kierowniczka Centrum Nowoczesnej Edukacji, ekspertka w grupie roboczej ds. sztucznej inteligencji GRAI działającej przy Ministerstwie Cyfryzacji.
Specjalizuje się w metodyce kształcenia zdalnego, wdrażaniu nowoczesnych technologii w edukacji oraz szeroko pojętym zastosowaniu AI w dydaktyce akademickiej. Akredytowana praktyk tutoringu, od ponad dekady związana z edukacją i szkolnictwem wyższym.
Łączy tradycyjne podejście do nauczania z innowacyjnymi rozwiązaniami, w tym z technologiami opartymi na sztucznej inteligencji. Skupia się na projektowaniu angażujących środowisk uczenia się, integrując AI z dydaktyką zarówno w nauczaniu synchronicznym, jak i asynchronicznym.
Zainteresowania naukowe koncentrują się na specyfice pokolenia „native digital”, ich potrzebach edukacyjnych, wyzwaniach związanych z cyfryzacją kształcenia, przyszłości kompetencji akademickich oraz roli wykładowcy w środowisku edukacyjnym wspieranym przez AI.