Joanna Gacek-Sroka PROPSJoanna Gacek-Sroka właścicielka marki PROPS, której torebki i produkty noszą tysiące kobiet w Polsce i nie tylko. Rozpoczęła tworzenie marki od 400 zł w kieszeni, a dzisiaj zatrudnia już kilkunastoosobowy zespół. Oprócz produkcji pięknych „torebek mocy” tworzy również kampanie społeczne, które mają edukować, wspierać i motywować kobiety w ich życiu codziennym. Laureatka wielu plebiscytów takich jak m.in. Osobowość Roku w kategorii biznes czy Kobieta Inspiracja wg Woman in The World. Członkini Lady Business Club. Finalistka XIII Konkursu Sukces Pisany Szminką, nominowana w plebiscycie Kobieta E-Commerce. Prelegentka konferencji o autentyczności marki czy marketingu i sprzedaży. Głęboko wierzy w to, że podanie ręki drugiemu człowiekowi może przemienić jego życie już na zawsze. Zakochana w pięknych dźwiękach fortepianu oraz książkach. Prywatnie mama 5-letniego Tymoteusza.
Joanna Gacek-Sroka właścicielka marki PROPS, której torebki i produkty noszą tysiące kobiet w Polsce i nie tylko. Rozpoczęła tworzenie marki od 400 zł w kieszeni, a dzisiaj zatrudnia już kilkunastoosobowy zespół. Oprócz produkcji pięknych „torebek mocy” tworzy również kampanie społeczne, które mają edukować, wspierać i motywować kobiety w ich życiu codziennym. Laureatka wielu plebiscytów takich jak m.in. Osobowość Roku w kategorii biznes czy Kobieta Inspiracja wg Woman in The World. Członkini Lady Business Club. Finalistka XIII Konkursu Sukces Pisany Szminką, nominowana w plebiscycie Kobieta E-Commerce. Prelegentka konferencji o autentyczności marki czy marketingu i sprzedaży. Głęboko wierzy w to, że podanie ręki drugiemu człowiekowi może przemienić jego życie już na zawsze. Zakochana w pięknych dźwiękach fortepianu oraz książkach. Prywatnie mama 5-letniego Tymoteusza.