Ewelina Salwuk-Marko Agencja SalmarEwelina Salwuk-Marko – Ekspertka od PRu i kreacji wizerunku eksperta,
wykładowca akademicki, przedsiębiorczyni.
Właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar. Redaktor naczelna portalu
lifestyl, kobiecego Feszyn.com założonego w 2013 roku, a także portalu
biznesowo-eksperckiego WartoZnac.pl. Liderka działu marketing i PR w
TEDxWarsaw 2025r. Wykładowczyni akademicka na Uniwersytecie
Dolnośląskim DSW. Autorka ebooków “Zbuduj wizerunek eksperta za pomocą
PR”, „270 pomysłów na działania PR dla 30 branż” oraz „Porady dla
przedsiębiorców w czasie kryzysu” oraz workbooka “Moje działania PR”.
PR Managerka Magazynu GirlBosskie.
Pomagam w kreowaniu silnego wizerunku eksperta, skutecznej komunikacji i
strategii PR, które budują zaufanie i rozpoznawalność. Wspieram w
nawiązywaniu relacji z mediami, tworzeniu angażujących treści oraz
zarządzaniu marką w kryzysie i na co dzień. Dzięki mojemu
zaangażowaniu, wiedzy i kreatywności, klienci mogą dotrzeć do szerszego
grona odbiorców, dzielić się wiedzą w magazynach, portalach czy radiu
oraz robić coś fantastycznego, ważnego i potrzebnego. Prywatnie
miłośniczka sportu. Trenuje jogę i boks, lubi seriale na faktach, jest
pasjonatką mody, zafascynowana naturalnymi kosmetykami. Żona i matka.
Ewelina Salwuk-Marko – Ekspertka od PRu i kreacji wizerunku eksperta,
wykładowca akademicki, przedsiębiorczyni.
Właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar. Redaktor naczelna portalu
lifestyl, kobiecego Feszyn.com założonego w 2013 roku, a także portalu
biznesowo-eksperckiego WartoZnac.pl. Liderka działu marketing i PR w
TEDxWarsaw 2025r. Wykładowczyni akademicka na Uniwersytecie
Dolnośląskim DSW. Autorka ebooków “Zbuduj wizerunek eksperta za pomocą
PR”, „270 pomysłów na działania PR dla 30 branż” oraz „Porady dla
przedsiębiorców w czasie kryzysu” oraz workbooka “Moje działania PR”.
PR Managerka Magazynu GirlBosskie.
Pomagam w kreowaniu silnego wizerunku eksperta, skutecznej komunikacji i
strategii PR, które budują zaufanie i rozpoznawalność. Wspieram w
nawiązywaniu relacji z mediami, tworzeniu angażujących treści oraz
zarządzaniu marką w kryzysie i na co dzień. Dzięki mojemu
zaangażowaniu, wiedzy i kreatywności, klienci mogą dotrzeć do szerszego
grona odbiorców, dzielić się wiedzą w magazynach, portalach czy radiu
oraz robić coś fantastycznego, ważnego i potrzebnego. Prywatnie
miłośniczka sportu. Trenuje jogę i boks, lubi seriale na faktach, jest
pasjonatką mody, zafascynowana naturalnymi kosmetykami. Żona i matka.